يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط. لمزيد من المعلومات حول كيفية استخدامنا لملفات تعريف الارتباط ، يمكنك قراءة إشعار الخصوصية وملفات تعريف الارتباط الخاص بنا. ملفات تعريف الارتباط وسياسة الخصوصية
149.00 Dhs
199.00 Dhs25%
3 units left
التوصيل من 9.00 Dhsالي الدار البيضاء- انفا
0 out of 5
(لا يتوفر تقييم)اختار خيارات أخري
عروض
التوصيل والارجاع
اختار العنوان
محطة الاستلام
مصاريف الشحن 9.00 Dhs
جاهز للاستلام بين يوم 20 يونيو و يوم 21 يونيو عند الطلب في غضون 11hrs 38mins
توصيل للمنزل
مصاريف الشحن 16.92 Dhs
جاهز للاستلام بين يوم 20 يونيو و يوم 21 يونيو عند الطلب في غضون 11hrs 38mins
سياسة الارجاع
إرجاع المنتج مجانًا خلال 7 أيام بشروطتفاصيل
بيانات البائع
OURI SHOP
60%تقييم البائع
65 المتابعين
أداء البائع
معدل سرعه توصيل الطلب: ضعيف جدا
تقييم الجودة: ممتاز
تقييم العملاء: متوسط
مواصفات المنتج
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.
In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including:
- Artificial Intelligence for marketing automation
- Agile marketing
- "Segments of one" marketing
المواصفات
المواصفات الرئيسية
- Philip Kotler (Auteur),
- Hermawan Kartaja
- The three major challenges in the backdrop of Marketing 5.0.
- Why humanity remains the central focus of Marketing 5.0.
- To leverage customer experience as the key to winning highly contested markets.
- The five components of Marketing 5.0 and how to use them in your organization.
محتويات العبوه
- From the Sunday Times bestselling author of Surrounded by Idiots.
المواصفات
- SKU: GE232BM0NR37GNAFAMZ
- خط الإنتاج: Official store in Jumia OURI SHOP STORE
- الموديل: top livres
- الحجم (طولx عرضx ارتفاع سم): 15x21x2
- الوزن (كج): 0.2
- اللون: multi
- الخامه الرئيسية: PAPER
تعليق العملاء
لم يتم تقييم المنتج بعد
![Marketing 5.0: Technology for Humanity](https://ma.jumia.is/unsafe/fit-in/150x150/filters:fill(white)/product/39/895036/1.jpg?5751)
Marketing 5.0: Technology for Humanity
149.00 Dhs
199.00 Dhs25%
أسئلة حول هذا المنتج؟